۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۲۶۰
آیت الله حسینی بوشهری:

غرب هیچگاه به دنبال تکریم ایران نیست | نباید فریب دشمن را خورد

امام جمعه قم وی با بیان اینکه دشمنان خیرخواه مملکت اسلامی نیستند و نباید فریب غرب را خورد، گفت: غربی ها تنها به منافع خودشان می اندیشند و هیچوقت به دنبال تکریم ملت ما نیستند.
آیت الله حسینی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در دیدار اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران کشور  با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر پایه اسلام، رهبری و‌ مردم شکل گرفت، گفت: حکومت اسلامی به دنبال قدرت طلبی و ریاست طلبی نبود بلکه به دنبال احیای دین و برگرداندن آن به جایگاه اصلی اش بود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه ادامه داد: یاری رساندن به مستضعفان و محرومان، ریشه کن کردن فساد و اجرای احکام الهی در جامعه از دیگر رسالت های حکومت اسلامی است، امام راحل و حوزه های علمیه به‌خوبی آموزه های دینی را برای مردم تبیین کردند و مردم نیز از ابتدا تا کنون پای انقلاب اسلامی ایستاده اند و در آینده هم خواهند ایستاد.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران علی رغم وجود تحریم ها، شبیخون های فرهنگی و همه توطئه های دشمنان همواره در راه انقلاب ثابت قدم بوده و هیچگاه از راه خود منصرف نشدند؛ در ۲۲ بهمن امسال نیز خواهیم دید که با حضور چشمگیر خود در میادین دشمنان را ناامید خواهند کرد.

امام جمعه قم با اشاره به زلزله اخیر کرمانشاه و بیان اینکه روح تعاون و همدلی مردم ایران در جهان بی نظیر است، ابراز کرد: مردم ایران در همه عرصه ها حتی مسؤولان را هم غافلگیر کرده و به صورت جهادی خودشان اقدام به کمک رسانی می کنند، این حضور مردم در همه عرصه ها مسؤولیت مسؤولان را بسیار سنگین تر می کند.

آیت الله حسینی بوشهری ضمن تقدیر از عملکرد به موقع دولت در زمینه خدمات رسانی به مناطق زلزله زده بیان کرد: در زمینه مدیریت بحران در ابتدا باید به مدیریت جهادی توجه ویژه ای داشت، چراکه اگر بخواهیم از راه سیستم رایج و متعارف اداری اقدام کنیم به یقین تلفات بسیاری خواهیم داد.

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری پیشگیری از وقوع بحران را مهم تر از مدیریت آن دانست و گفت: ستاد مدیریت بحران باید در طول سال به این توجه داشته باشد که در مناطق بحران خیز سرمایه گذاری کند، همچنین دولت نیز باید بخش قابل توجهی از بودجه کشور را به این مسائل اختصاص دهد تا بتوانیم بحران ها را به موقع و با کمترین تلفات مدیریت کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه دشمنان خیرخواه مملکت اسلامی نیستند و ملت نباید فریب غرب را بخورد، یادآور شد: جامعه اسلامی باید بداند که تنها پناهگاهش همین نظام جمهوری اسلامی است، چراکه اگر دشمن خیرخواه بود ایرانی ها را در جهان تروریست معرفی نمی کرد؛ غربی ها تنها به منافع خودشان می اندیشند و هیچوقت به دنبال تکریم ملت ما نیستند./۸۴۱/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات